Зробити сторіку домашньою     Про нас   Запитання відповіді   Бізнес навчання   Бізнес новини   Оголошення

робота, вакансії

дозволи, погодження

комерційні пропозиції

тендери, проекти

бізнес - план

на допомогу підприємцю

 

Результати роботи Сокальської Агенції

Cв'ято “День Підприємця”, та благодійний аукціон “Громада - Дітям”

Сокальській Агенції 28 березня 2006р виповнилося один рік.

НАШІ ПАРТНЕРИдалі

даний сайт створений в рамках проекту розвитку Львівщини за фінансової підтримки DFID

http://www.ldp.lviv.ua

 

Архів новин

 

 


:: Сокальська агенція регіонального розвитку ::
 

Форум підприємців "Влада і бізнес – партнери"


Голові Державного Комітету України
з питань регуляторної політики
підприємництва.
п. Дашкевичу А.В.
Директор Сокальської агенції
регіонального розвитку Костюк .Г.І.

“26”червня 2006 р. м.Сокаль

ЗВЕРНЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ КРУГЛОГО СТОЛУ
“ДОЗВІЛЬНИЙ ОФІС – НА ЗУСТРІЧ ПІДПРИЄМЦЮ

24 лютого 2006 року Сокальською Агенцією Регіонального Розвитку (громадська організація) спільно із Сокальською районною адміністрацією, Єдиним дозвільним офісом у Сокальському районі було проведено круглий стіл на тему “Дозвільний офіс – назустріч підприємцю”. Основною метою круглого столу було – проінформувати підприємців та громадськість району про створення Єдиного дозвільного офісу та “єдиного вікна”, про порядок отримання дозволів, про типи дозволів, та інші питання, що стосуються діяльності Єдиного дозвільного офісу. На круглий стіл було запрошено підприємців Сокальського району, які отримували дозволи для своєї діяльності, і такі, що планують отримати дозвіл чи є в такому процесі. Також на круглий стіл були запрошені представники ЗМІ для висвітлення інформації широкому колу громадськості.

В рамках круглого столу виступали як представники Сокальської РДА, Єдиного дозвільного офісу, Сокальської АРР, так і підприємці. В ході дискусії з`ясувалось, що існують певні недоліки у діяльності Єдиного дозвільного офісу у Сокальському районі, що спричиняє затримки при отриманні дозволів суб’єктами підприємницької діяльності для законного та успішного функціонування.

Сокальська Агенція Регіонального Розвитку як громадська організація взяла на себе зобов’язання звернутися до вищих органів влади із зверненням, врахування якого і внесення змін до законодавства дали б змогу ефективно організувати роботу Єдиного дозвільного офісу в Сокальському районі.

В результаті роботи круглого столу як представниками влади так і підприємцями було визначено, що основними недоліками в роботі Єдиного дозвільного офісу в Сокальському районі є:
Відсутність порядку отримання дозволу на встановлення пересувної малої архітектурної форми. Земельним законодавством України передбачено єдиний для усіх порядок зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або фізичних осіб. Зокрема стаття 20. Земельного кодексу передбачає, що віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішення органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень; зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення; зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Дане питання також регулюється Постановою Кабінету Міністрів України „Про затвердження порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб” від 11 квітня 2002 року №502, в якій вказано, що зміна цільового призначення земельної ділянки проводиться за поданням заяви (клопотання) її власника до сільської, селищної, міської ради, якщо земельна ділянка розташована в межах населеного пункту, або районної адміністрації, якщо земельна ділянка розташована за межами населеного пункту; до заяви додається ряд інших документів, встановлених цією постановою. Ще один нормативний акт – Постанова Кабінету Міністрів України Про затвердження порядку вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів від 31 березня 2004 року № 427. Дана постанова передбачає, що вибір земельних ділянок проводиться до початку проектування об'єктів юридичними особами; юридична особа, заінтересована у відведенні земельної ділянки, звертається з клопотанням до сільської, селищної, міської ради, районної, Київської чи Севастопольської міської держадміністрації, до повноваження якої належить вирішення питання про вибір земельної ділянки. Очевидним стає, що земельне законодавство не передбачає окремого порядку видачі дозволу на встановлення пересувної малої архітектурної форми. Дані спорудження встановлюються на сезон, а порядок відводу землі під них є такий як і для усіх архітектурних будівель. Отже, в законодавстві не враховано конкретний випадок відводу землі на сезонну діяльність чи на короткі терміни оренди. Оскільки процес отримання дозволу на встановлення пересувної малої архітектурної форми є тотожним до порядку отримання дозволів на усі інші архітектурні споруди і відбувається згідно законодавства у такі ж терміни (в межах кварталу), ми пропонуємо спростити процес отримання дозволу на встановлення пересувної малої архітектурної форми, адже цей вид спорудження є лише частиною від усієї власності об'єкта господарювання.

Досить довгий процес отримання дозволів, спричинений необхідністю отримання великої кількості документів у владних структурах, пов'язаний із невідповідністю нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” від 6 вересня 2005 року. Пункт 6. прикінцевих положень Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” передбачає, що органи місцевого самоврядування протягом шести місяців з дня набрання чинності змінами до відповідних законів повинні привести свої нормативно-правові акти у відповідність з вимогами Закону. Проте даний процес є неможливий, оскільки досі не виконано попередніх пунктів прикінцевих положень. А саме, Кабінет Міністрів України пунктом 5 статті 11 Закону “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” зобов'язано протягом шести місяців з дня опублікування Закону провести моніторинг законодавства з метою визначення доцільності застосування деяких документів дозвільного характеру та подати на розгляд Верховної Ради України проекти законів щодо скасування документів дозвільного характеру, застосування яких є недоцільним. Також через те, що не виконано попередньо зазначеного пункту прикінцевих положень не виконується пункт 6 статті 11 Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, в якому Кабінет Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності змінами до відповідних законів повинен привести свої нормативно-правові акти у відповідність із вимогами чинного законодавства, а також забезпечити приведення міністерствами та іншими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”. Сокальська АРР пропонує у найближчі терміни виконати покладені на КМУ зобов'язання, передбачені статтею 11 Закону для лібералізації процедури отримання дозвільних документів та максимального прискорення документообігу між учасниками ЄДО.

Невідповідна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими та алкогольними виробами. Адже в Законі України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” та деяких інших законодавчих актах України” від 3 червня 2005 року № 2642-IV встановлено новий розмір плати за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими та алкогольними виробами: на території сіл і селищ, за винятком тих, що перебувають у межах території міст: алкогольними напоями – 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тютюновими виробами – 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; у містах – алкогольними напоями – 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тютюновими виробами – 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Проте в даному Законі не враховано співвідношення кількості населення в містах і встановлено єдиний розмір плати за ліцензію для великих та малих міст. Ми пропонуємо переглянути розмір плати за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими та алкогольними виробами і встановити розмір плати за ліцензію відповідно до кількості населення у містах.

Просимо Вас ініціювати внесення змін до законодавства з метою покращення умов діяльності СПД. Прохання проінформувати нас про можливі плани внесення таких змін, для подальшого інформування нами підприємців м . Сокаль.

Будемо щиро вдячні за надану інформацію.


З повагою
Директор Сокальської
Агенції Регіонального Розвитку Ганна Костюк

ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА . далі

 


 

shopgimnazija
Copyright 2006 ©
написати вебмайстру
багато цікавої інформації про м.Сокаль та Сокальщину можна прочитати, завітавши на сторінку
www.sokal.lviv.ua Сокаль  і  Сокальщина