Функціональні обов'язки адміністратора
Дозвільного центру щодо видачі документів
Дозвільного характеру за принципом організаційної єдності
Адміністратор у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Кабінету Міністрів України ,зокрема Законом України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Типовим положенням про адміністратора та порядком його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями голови обласної та районної державних адміністрацій , дорученнями.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
Основними завданнями адміністратора є:
- надання суб’єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку одержання документів дозвільного характеру;
- прийняття від суб’єкта господарювання копій документів, необхідних для одержання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання документів (їх колій) відповідним місцевим дозвільним органам;
- забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів та документообігу;
- контроль за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру;
-
- виконання інших завдань, передбачених чинним законодавством;
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
адміністратора щодо видачі документів дозвільного характеру
за принципом організаційної єдності
Адміністратор відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:
- приймає від суб’єктів господарювання заяву про видачу документів
дозвільного характеру та перевіряє наявність повного комплекту документів та відповідність зазначених у них відомостей;
- формує дозвільну справу, веде та забезпечує її зберігання;
- забезпечує взаємодію та документообіг між місцевими дозвільними органами;
- видає суб’єкту господарювання документ дозвільного характеру;
- формує та веде реєстр документів дозвільного характеру в порядку, встановленому уповноваженим органом;
- контролює за д одержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру;
- готує пропозиції щодо вдосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру;
- забезпечує організацію роботи засідань комісії ;
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Адміністратор несе відповідальність:
- за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення суб’єкта господарювання про прийняття рішення про відмову у видачі документа дозвільного характеру у строк, встановлений законом;
- за порушення строків прийняття дозвільним органом рішення про видачу документа дозвільного характеру;
- за неповідомлення адміністратором суб’єкта господарювання про одержання від дозвільних органів відповідних документів у строк, встановлений законом;
- за неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходження.
|