Зробити сторіку домашньою     Про нас   Запитання відповіді   Бізнес навчання   Бізнес новини   Оголошення

робота, вакансії

дозволи, погодження

комерційні пропозиції

тендери, проекти

бізнес - план

на допомогу підприємцю

 

Результати роботи Сокальської Агенції

Cв'ято “День Підприємця”, та благодійний аукціон “Громада - Дітям”

Сокальській Агенції 28 березня 2006р виповнилося один рік.

НАШІ ПАРТНЕРИдалі

даний сайт створений в рамках проекту розвитку Львівщини за фінансової підтримки DFID

http://www.ldp.lviv.ua

 

Архів новин

 

 


Сокальська АРР :: Дозвільний офіс - на зустріч підприємцю
 

круглий стіл на тему " Дозвільний офіс - на зустріч підприємцю."

 

24 лютого Сокальська Агенція Регіонального Розвитку спільно із Сокальською РДА та “Дозвільними службами” Сокальського району провели круглий стіл на тему “ Дозвільний офіс – на зустріч підприємцю.”

Підприємці м. Сокаль та Сокальського району часто звертаються а Сокальську Агенцію, щодо складної та незрозумілої процедури отримання дозволів, тому і вирішили провести круглий стіл та проаналізувати, чому так виходить.

 

 

П Р О Т О К О Л
круглого столу „Дозвільний офіс – на допомогу підприємцю”


24 лютого 2006 року м. Сокаль

П Р И С У Т Н І:

О.Солодяк – голова Сокальської райдержадміністрації
О.Кінах – перший заступник голови Сокальської райдержадміністрації;
В.Слободян - заступник голови Сокальської райдержадміністрації;
М. Христинич – заступник голови Сокальської райдержадміністрації;
П. Савчук – міський голова м. Сокаля;
А. Костюк – керівник Сокальської Агенції регіонального розвитку;
Н.Романчук – начальник юридичного відділу Сокальської райдержадміністрації;
Н. Лагода – начальник управління економіки Сокальської райдержадміністрації;
А.Бокало – провідний спеціаліст відділу споживчих ринків та сфери послуг райдержадміністрації;
Н. Саганська – адміністратор Єдиного дозвільного офісу;
М.Баралус – начальник відділу архітектури та містобудування житлово-комунального господарства;
О. Тимчак – начальник Сокальського РВ ГУМНСУ у Львівській області;
А. Крупник – представник Сокальського РВ ГУМНСУ у Львівській області;
П. Романюк – заступник начальника управління земельних ресурсів;
І. Мельник – головний державний санітарний лікар Сокальського району;
Б. Дідик – начальник екологічної інспекції Сокальського району Державного управління екології та природних ресурсів у Львівській області.

Запрошені підприємці району:

Г. Казанівський – приватний підприємець;
А. Бабух – директор ТзОВ „Експрес”;
Я. Слобод юк – приватний підприємець;
Л.Саврук – ТзОВ „Лі.Буд”;
Ю. Закорчемний – ПП „ЮНА”;
А. Михалевський – представник Приватного підприємця „Кінах А.М.”
Л.Рибка – приватний підприємець;
З. Савчук – приватний підприємець;
З. Смілка – фермер с. Поториця;
І. Дембіцька – приватний підприємець;
Т. Хомляк – асоціація перевізників;
О. Курілович – приватний підприємець;
М. Боднар – приватний підприємець;
М. Шпуляр – гол. Інженер Д ДЛГ “Галсільліс”;
О.Оніпко – кореспондент, часопис “Голос – з над Буга”;
О.Новацький – кореспондент ТРК “Сокаль”;
А. Бортник – приватний підприємець;
А. Рибка – представник “Коопсервіс”;
І. Абрашітова – приватний підприємець;
В. Лозовська - приватний підприємець;
А. Бохнюк - приватний підприємець;
Н.Будзінська - приватний підприємець;

Слухали:

1. Про основні положення Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” та організацію роботи Єдиного дозвільного офісу (ЄДО).
2. Інформацію керівників служб району, що беруть участь у роботі Єдиного дозвільного офісу, щодо видачі ними дозвільних документів у „єдиному вікні”.

Доповідали:

1. В. Слободян - розповів про загальні положення Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” і деякі особливості впровадження його на місцевому рівні, зокрема в Сокальському районі; про персональний склад учасників та регламент роботи ЄДО, види дозволів, що видаються в ЄДО. Наголосив на відповідальність адміністратора ЄДО за порядок документообігу в „ єдиному дозвільному вікні”, звернув увагу на те, що рішення приймаються колегіально, інколи з виїздом на місця, а сама процедура видачі окремих дозволів не перевищує 20 календарних днів.
2. А. Бабух - звернув увагу присутніх на відсутність у залі представників Сокальського РВ УМВСУ у Львівській області, які також беруть участь у роботі ЄДО . Прийнято рішення – запросити відповідальну особу РВ УМВСУ.
3. Н. Саганська – поінформувала, що у компетенцію адміністратора офісу входить, зокрема, приймання пакету документів від заявника, забезпечення документообігу між учасниками ЄДО, надання інформації суб’єктам підприємницької діяльності, щодо переліку дозволів, що видаються дозвільними органами, розмір їх оплати (за необхідності), організовує видачу документів дозвільного характеру і термін їх видачі. Ознайомила присутніх із затвердженим Положенням про адміністратора офісу і організацію роботи ЄДО.
4. О. Кінах - доповів про досвід організації роботи Єдиного реєстраційного офісу у впровадженні аналогічного заявочного принципу діяльності ЄДО та закликав виступаючих бути максимально лаконічними та говорити зрозумілими фразами, термінами.
5. Г. Казанівський – запропонував адміністратору дозвільного офісу запрошувати заявників особисто при розгляді їх справи ( особливо при відмові на надання дозволу ), та запровадити у штаті дозвільного офісу посаду незалежного юриста.
6. М. Баралус - було роз’яснено перелік служб, що погоджують різні види послуг (дозволів на розміщення стаціонарної та пересувної малої архітектурної форми, висновків по проекту вибору земельної ділянки тощо). Повідомлено, що документообіг здійснюється без участі заявника, але окремі процедури видачі деяких видів дозволів займає досить багато часу, тому потрібно розуміти, що 10 днів – це термін для погодження окремого етапу. Було наголошено на проблемах забезпечення ЄДО оргтехнікою, та неподання учасниками „єдиного вікна” повного переліку дозволів, які будуть видаватися ЄДО, їх вартість та час проходження всіх процедур.
7. П. Романюк - поінформував про види послуг ЄДО, що погоджуються управлінням земельних ресурсів та їх вартість.
8. А. Крупник - доповів про види дозволів, що погоджуються Сокальським РВ ГУМНСУ у Львівській області та порядок їх оплати.
9. Б. Дідик - повідомив, що всі види дозволів для суб’єктів господарювання, що підлягають видачі у „єдиному вікні” видаються Державним управлінням екології та природних ресурсів у Львівській області та лише погоджуються екологічною інспекцією Сокальського району.
10. І. Мельник - перелічив документи, необхідні для погодження санстанцією різних видів дозволів та вартість їх видачі.

А. Костюк запропонувала перейти до дискусії, обговорення питань, що виникли у підприємців та закликала учасників до конструктивного діалогу.
1. А. Бабух - запитав де можна ознайомитись з генеральним планом забудови міста Сокаля. М. Баралус відповіла, що на даний час генплан знаходиться на погоджені та найближчим часом буде оприлюднений.
2. М. Баралус – повідомила, що генеральний план забудови м. Сокаль на даний час ще не погоджений , однак бажаючі можуть ознайомитись із його проектом.
3. Г. Казанівський – вказав представникам дозвільного офісу на невміння працювати з заявниками , та запропонував створити стенд, на якому вивішувати дозволи, або заборону на подані заяви, із вказанням причин відмови.
4. Я. Слободюк - заявив про прискіпливе ставлення дозвільних служб до підприємців, про незадовільне підприємницьке середовище в районі в порівнянні із сусідніми, та попросив уточнити період часу, за який підприємець може отримати кінцевий пакет дозвільних документів? Висловив образу щодо ненадання йому можливості проводити будівельні роботи в м. Белзі. Звернув увагу на низький рівень уваги представників владних структкр до проблем підприємців.
5. В. Слободян - підтвердив термін – 20 днів. і пояснив, що вищевказані роботи в Белзі , в зв’язку з відсутністю фінансування в 2005 році не проводилися.
6. А. Бабух – звернувся до присутніх із запитанням “ Хто отримав дозвільні документи в термін швидше ніж один рік”( позитивної відповіді не було ). Також звернув увагу на краще середовище для підприємництва у сусідніх регіонах .
7. Г. Казанівський - розповів про випадок із власної практики у отриманні дозволу на будівництво. При отриманні всіх необхідних дозволів , (в т.ч. Із Санстанції), після засідання приймальної комісії з”явився негативний висновок Санстанції.
8. М.Баралус, та І.Мельник – аргументували перегляд рішення , неправильним рішенням Міської Ради при наданні дозволу на будівництво, який не узгоджувався із генпланом забудови міста.
9. Л. Саврук звернув увагу на дуже довгу процедуру отримання дозвільних документів на організацію будівництва котельні і їдальні школи в с. Ульвівок, яка не дозволила вчасно освоїти кошти, та підготовити їх до забезпечення школярів гарячим харчуванням.
10. А. Бабух – звернув увагу на довгу процедуру оформлення договорів оренди на землю, яку займають його кіоски, в яких продається преса.
11. Ю. Закорчемний поінформував про проблеми відносно погодження акту вибору земельної ділянки для підприємства з виробництва будівельних матеріалів у с. Перемисловичі Сокальського району, які виникли внаслідок непорозуміння між колишнім керівником “Райагробуду”, в даний час заступником голови райдержадміністрації В. Слободяном і ПП “Юна” відносно розробки глиняного кар’єру. А саме В. Слободян , будучи головою приймальної комісії , без пояснень не підписував акт вибору, незважаючи на те, що всі інші члени комісії його підписали.
12. А. Михалевський звернув увагу присутніх на непрозору систему надання дозволів на перевезення пасажирів конкурсним комітетом, а саме відсутність на засіданні комітету засобів масової інформації, а також часті перевірки роботи перевізників.
13. М. Христинич – навела приклади неналежного виконання своїх обов»язків перевізниками, за якими закріплені маршрути.
14. Б. Казанівський – виступив із заявою щодо упередженого ставлення голови конкурсного комітету В. Слободяна.з автоперевезень до деяких перевізників, та постійних перевірок, з використанням протизаконних методів, переможців вищевказаних конкурсів.
15. Н. Романчук повідомила, що перевірка автоперевізників – переможців конкурсу, є однією з умов договору на автоперевезення між переможцем конкурсу та замовником (райдержадміністрацією.
16. О. Оніпко – висловила зауваження , щодо низької якості обслуговування, присутніми перевізниками.
17. Л. Рибка висловив запитання про процедуру отримання дозволу на розміщення пересувної малої архітектурної форми – палатки „Оболонь” та суму оплати такого виду дозволу.
18. М. Баралус повідомила, що повинна бути спрощена процедура видачі дозволу на встановлення ПМАФ. О. Солодяк доповнив, що виникають неординарні ситуації, з яких потрібно знаходити вихід з особливим підходом та розумінням і запропонував, як вихід з даної ситуації укласти договір оренди на землю з міською радою, але плату вносити посезонно ( під час функціонування ПМАФ)
19. З. Савчук висловила стурбованість довгою процедурою отримання різного виду дозволів та невідповідністю, на її думку, розміру плати за видачу ліцензії на торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, який не повинен бути однаковим в м. Київ та м. Сокаль. Наголосила про велику забюрократизованість процедури отримання дозволів, та великий час , необхідний для їх оформлення.
20. П. Савчук запевнив, що затвердження генерального плану забудови міста значно спростить процедуру видачі дозволів.
21. І. Дембіцька висловила проблему, коли відділом архітектури та містобудування житлово-комунального господарства РДА було дозволено реконструкцію об’єкту паралельно з розробкою проекту, а в кінцевому результаті відділ архітектури не погодив проект об’єкту. Сказала, що зі сторони заступника голови В. Слободяна немає сприяння розвитку будівельних фірм в районі. М. Баралус поінформувала, що кінцевий проект відрізнявся від фактичного стану речей на об’єкті .
22. Л. Рибка запитав про доцільність укладення договору оренди землі та внесення його до земельного реєстру для пересувної малої архітектурної форми, на що голова Сокальської РДА О. Солодяк запропонував подати пропозиції Львівській ОДА для того щоб ініціювати зміни до Земельного кодексу.
23. О. Солодяк - закликав до співпраці бізнесу і влади, тому що закон для всіх є один і діяти потрібно згідно вимог законодавства. Якщо підприємці висловлюють зауваження владі, то повинні назвати конкретну людину, яка бере хабарі. За результатами сьогоднішнього круглого столу будуть підготовлені матеріали до Кабінету Міністрів України щодо прискорення спрощення процедури видача дозволів, щодо зміни розміру плати за ліцензії.

24. З підсумковою доповіддю виступив перший заступник голови РДА О. Кінах – проведення круглого столу „Дозвільний офіс – на допомогу підприємцю” ініціювала райдержадміністрація і АРР. Висловлені Вами проблеми і зауваження приймаємо і будемо вирішувати їх разом. Проте законодавство є однаковим і обов’язковим для всіх, хто б де не працював. До роботи конкурсних комісій будемо залучати громадськість і ЗМІ Висловлюю надію, що ЄДО має виконати своє призначення і пропоную ліберальніше, з розумінням відноситись до потреб підприємців.. Ваші пропозиції вивчимо і подамо до Держпідприємництва, проаналізуємо роботу ЄДО протягом трьох місяців і обговоримо на черговому круглому столі

Закрила засідання керівник Сокальської агенції регіонального розвитку А. Костюк з пропозицією подальшого діалогу підприємницького активу району з владою з питань роботи ЄДО та подякувала учасникам круглого столу за активну участь у проведеному заході.

ВИРІШИЛИ:

1. П. Савчуку - вишукати приміщення для розміщення ЄДО, райдержадміністрації забезпечити ЄДО оргтехнікою.

2. Керівникам дозвільних органів лібералізувати процедуру отримання дозвільних документів та максимально прискорити документообіг між учасниками ЄДО.

3. АРР звернутися з листом в КМ України про внесення змін до постанови, яка встановлює розмір плати за видачу ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами.

4. АРР та відділу земельних ресурсів звернутися у відповідні владні структури з листом про внесення змін до земельного законодавства щодо спрощення порядку для видачі дозволу на встановлення пересувної малої архітектурної форми

5. Наступний круглий стіл на дану тематику провести у травні 2006 року, де обговорити результати роботи та поставити нові вектори розвитку дозвільної системи в районі.

 


Новини про отримання дозволів.
Галицькі контракти № 10, від 06.03.2006 „Декларація залежності ”. далі

 

shopgimnazija
Copyright 2006 ©
написати вебмайстру
багато цікавої інформації про м.Сокаль та Сокальщину можна прочитати, завітавши на сторінку
www.sokal.lviv.ua Сокаль  і  Сокальщина